Regulamin sprzedaży biletów online za pośrednictwem strony internetowej www.bilety-swiat-toli.pl
- Sklep internetowy Świata Toli, dostępny pod adresem internetowym www.bilety-swiat-toli.pl prowadzony jest przez Świat Toli Spółka cywilna z siedzibą w Poznaniu, pod adresem: Poznań (61-663), ulica Winogrady 10, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 9721349513, numer REGON 527767452.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
- Sprzedawca – spółka cywilna Świat Toli z siedzibą w Poznaniu, pod adresem: Poznań (61-663), ulica Winogrady 10, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 9721349513, numer REGON 527767452.
- Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Regulamin – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.bilety-swiat-toli.pl;
- Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.bilety-swiat-toli.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
- Bilet – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym uprawniający do skorzystania z warsztatów dostępnych w Świecie Toli;
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Świat Toli s.c. a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.bilety-swiat-toli.pl umożliwiający dokonania zakupu biletów wstępu do Świata Toli – lokalu położonego w Poznaniu (61-663), przy ulicy Winogrady 10.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
- Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarka wraz z dostępem do Internetu,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.swiat-toli.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Sprzedawcą zostaje zawarta w przypadku spełnienia wymaganych procedur zakupu biletów na stronie www.bilety-swiat-toli.pl
- złożenia przez Kupującego zamówienia on-line,
- uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym on-line lub kartą płatniczą,
- otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail.
- Dokonanie zakupu biletów w systemie on-line oznacza akceptację Regulaminu Sprzedaży on-line oraz Regulaminu Świata Toli. Regulaminy są dostępne na stronie internetowej www.swiat-toli.pl oraz www.bilety-swiat-toli.pl
- Zakup biletu on-line jest możliwy po uprzednim zaakceptowaniu klauzul dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz po dokonaniu płatności zgodnie z wyborem użytkownika.
- Przy zakupie on-line biletów, płatności realizowane są przy pomocy przelewu elektronicznego i karty płatniczej.
- Bilety pozostają własnością Sprzedawcy do czasu odnotowania potwierdzenia dokonania zapłaty przez Bank Kupującego.
- Zapłata za zamówienie niepotwierdzona przez Bank Kupującego w ciągu 60 minut od momentu zamówienia, powoduje automatyczne anulowanie zamówienia.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6.
- Poprzez system sprzedaży on-line można kupić bilety wstępu jak również zakupić usługi dodatkowe, w szczególności organizację przyjęć a także inne atrakcje szczególne.
- Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję – Faktura VAT – oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
- Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną na wskazany przez nabywcę adres e-mail.
- Osoby dokonujące płatności za pośrednictwem banku zagranicznego powinny uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego, ponieważ tylko pełna zapłata w wyznaczonym terminie gwarantuje realizację zamówienia przez Świat Toli.
- Rejestrować można się na stronie www.bilety-swiat-toli.pl. podając imię, nazwisko, adres e-mail oraz ustalając i wpisując hasło.
- Możliwy jest zakup biletu online bez konieczności rejestracji na stronie www.bilety-swiat-toli.pl.
- Poprzez system sprzedaży on-line dostępne są bilety uprawniające do jednorazowego wejścia na bawialnie oraz poszczególny warsztat jak również na określony ilościowo karnet wejść.
- Aktualny grafik dni i godzin otwarcia Świata Toli oraz organizowanych wydarzeń podawany jest na stronie www.swiat-toli.pl lub innych kanałach komunikacji.
- Bilety upoważniają do wejścia na określony dzień i godzinę na którą zostały kupione.
- Szczegółowy program warsztatów oraz cennik dostępne są na stronie www.swiat-toli.pl
- W przypadku spóźnienia, nie przysługuje zwrot opłaty za bilet ani wymiana biletu na inne zajęcia.
- W systemie sprzedaży on-line można kupić bilety indywidualne i grupowe.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży on-line w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym www.bilety-swiat-toli.pl.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 60 minut od chwili zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Dostawa zamówionych Produktów realizowana jest za pośrednictwem:
- Przesyłka elektroniczna (e-mail),
- osobistego odbioru zamówionego towaru w siedzibie Sprzedającego.
- Termin realizacji dostawy wynosi 24 godziny i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Klient ma możliwość uiszczenia ceny.
- Dostępne formy płatności:
-
- Karty płatnicze:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Blik
- Przelew Internetowy
- Karta Kredytowa
- Karty płatnicze:
-
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Prawo do odstąpienia umowy nie dotyczy produktów wysyłanych drogą cyfrową.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@swiat-toli.pl – o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
- Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy na odległość wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
- Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamacje można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@swiat-toli.pl
- Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zakupu biletów, na adres biuro@swiat-toli.pl lub w siedzibie Świata Toli.
- W składanej reklamacji zaleca się:
- podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna);
- podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep. Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji.
- Prawidłowo zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 7 dni liczonych od momentu otrzymania informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 14 dni.
- W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile Sprzedawca uzna to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, wadliwy towar należy wysyłać na adres Sprzedawcy.
- Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać do Operatora Płatności Autopay S.A. siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6 za pośrednictwem portalu https://pomoc.autopay.pl/kontakt
- W przypadku, gdy wstęp na zajęcia w Świecie Toli nie będzie możliwy z przyczyn leżących po stronie Świat Toli s.c., Spółka przyjmować będzie zwroty biletów oraz dokonywać zwrotu wpłaconej kwoty.
- Zwrotu można dokonać w siedzibie Świata Toli bądź drogą e-mailową na adres biuro@swiat-toli.pl
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Świat Toli s.c. nie przewiduje anulacji zakupionych poprzez system rezerwacji online biletów i informuje o braku możliwości ich zwrotów.
- W przypadku odwołania warsztatów, wydarzeń lub zamknięcia przestrzeni Świata Toli przez Sprzedawcę, Klient zostanie poinformowany drogą mailową o możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy lub wymiany biletów na inne wydarzenia Świata Toli lub wejście do Świata Toli w innym terminie. W przypadku odwołania wydarzenia lub zamknięcia przestrzeni Świata Toli z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, w szczególności w związku z decyzjami wydanymi przez jednostki administracji rządowej lub samorządowej (np. żałoba narodowa, klęski żywiołowe, zagrożenie epidemiologiczne itp.) Klientowi przysługuje voucher do wykorzystania na dowolne wydarzenie lub wejście do Świata Toli w innym terminie ważne w ciągu 12 miesięcy.
- Administratorem danych osobowych jest Świat Toli Spółka cywilna, ul. Winogrady 10, 61-663 Poznań, NIP: 9721349513.
- Organizator przetwarza dane osobowe Kupującego jedynie w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów.Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na podstawie i zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), dalej – RODO.
- Dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody przez osobę, której dane dotyczą.
- Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu realizacji usług świadczonych przez Sprzedawcę.
- Wszelkie dane osobowe otrzymywane przez Świat Toli s.c. w ramach sprzedaży biletów będą wykorzystywane w celu wykonania umowy sprzedaży biletów.
- Wszelkie dane osobowe otrzymywane przez Świat Toli s.c. w ramach sprzedaży biletów wykorzystywane są w celach marketingowych wyłącznie po udzieleniu zgody przez osobę udostępniającą dane osobowe.
- Poprzez rejestrację w systemie sprzedaży on-line Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Świat Toli s.c. danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów.
- Świat Toli s.c. powierza przetwarzanie danych osobom trzecim wyłącznie w celu realizacji usługi tj. podmiotom realizującym płatności elektroniczne. Przetwarzanie danych osobowych przez te podmioty odbywa się wyłącznie w celu realizacji zamówień złożonych przez Kupującego.
- Świat Toli s.c. informuje, że Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich poprawiania zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt b RODO. Każdy Kupujący ma prawdo do informacji na temat swoich danych zgromadzonych w przez Organizatora, jak i prawo do korekty, zablokowania i usunięcia tych danych. Kupujący ma również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przez jej cofnięciem. Kupujący ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Świat Toli s.c. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: biuro@swiat-toli.pl
- W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
- Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.). Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- Vouchery zakupione w siedzibie Świata Toli oraz za pośrednictwem strony internetowej www.bilety-swiat-toli.pl nie mogą być kopiowane, przerabiane, skanowane.
- Świat Toli s.c. nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup biletów przez Kupującego.
- Świat Toli s.c. nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet
- Świat Toli s.c. zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Świat Toli s.c. a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827).
- W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.